東京大学のお客様72

2017/11/18撮影

今回の担当営業マン:中谷 浩祐(ナカタニ コウスケ)


Q.1店内の印象はいかがですか?

明るくて元気な印象でした。

Q.2営業担当者の印象はいかがでしたか?

話しやすい方で良かったと思います。

Q3.お部屋を決めたときのポイントを教えてください。

大学から近いのと、風呂トイレが別れていた点。

——ご成約ありがとうございました!

東京大学のお客様71

2017/9/23撮影

今回の担当営業マン:畑中 潤九(ハタナカ ユング)


Q.1店内の印象はいかがですか?

Very welcome.Minimini serves very well.

Q.2営業担当者の印象はいかがでしたか?

Very patient.He explains clearly so I can understand the procedure even though I do not understand japanese.

Q3.お部屋を決めたときのポイントを教えてください。

The room is looks good.Full furnished and there is a big space to put my luggage.I think it will be nice to live there.

——ご成約ありがとうございました!

東京大学のお客様70

400

2016/3/6撮影

今回の担当営業マン:武 雪瓊(ブ セツケイ)


Q.1店内の印象はいかがですか?

Very frendly environment.
Staffs are good listenes and ready to help according to clinents needs.

Q.2営業担当者の印象はいかがでしたか?

She was very nice, and very helpful to help me decide the best place according to may needs.

Q3.お部屋を決めたときのポイントを教えてください。

The price was good.
Very close from the station, and there was no need for deposit money or Key-money.

——ご成約ありがとうございました!

東京大学のお客様69

400

2017/3/18撮影

今回の担当営業マン:百武 英紀(ヒャクタケ ヒデキ)


Q.1店内の印象はいかがですか?

Minimini Myogadani office seems to have very good customer service within two days they were able to provide me a good apartment.

Q.2営業担当者の印象はいかがでしたか?

Mr.hideki helped me cot in aforementioned work.
He took me to the place and explained everything as possible and provided me a very good service.
I’m very pleased with his work.
I wish him all the best for better future.

Q3.お部屋を決めたときのポイントを教えてください。

The house I selected really matched with our (my family) requirement .
We choose Second floor becouse it will bring us good.
fresh air and sunshine.

——ご成約ありがとうございました!

東京大学のお客様68

400

2017/2/12撮影

今回の担当営業マン:百武 英紀(ヒャクタケ ヒデキ)


Q.1店内の印象はいかがですか?

店内は明るく雑多な感じもなくよかったです。

Q.2営業担当者の印象はいかがでしたか?

お部屋の気になる部分について迅速に対応していただいて助かりました。

Q3.お部屋を決めたときのポイントを教えてください。

周辺に十分なお店があるか
生活に十分なスペースが確保できるか

——ご成約ありがとうございました!

東京大学のお客様67

400

2017/1/22撮影

今回の担当営業マン:阪口 昂則(サカグチ タカノリ)


Q.1店内の印象はいかがですか?

きれいな店です。

Q.2営業担当者の印象はいかがでしたか?

やさしくて、助かりました。

Q3.お部屋を決めたときのポイントを教えてください。

学校への通学時間


——ご成約ありがとうございました!

東京大学のお客様66

400-2

2017/1/14撮影

今回の担当営業マン:中谷 浩祐(ナカタニ コウスケ)


Q.1店内の印象はいかがですか?

お茶がおいしい

Q.2営業担当者の印象はいかがでしたか?

親切

Q3.お部屋を決めたときのポイントを教えてください。

近さ


——ご成約ありがとうございました!

東京大学のお客様65

400-1

2017/1/11撮影

今回の担当営業マン:中谷 浩祐(ナカタニ コウスケ)


Q.1店内の印象はいかがですか?

きれい
清潔

Q.2営業担当者の印象はいかがでしたか?

気さく

Q3.お部屋を決めたときのポイントを教えてください。

清潔さ、広さ


——ご成約ありがとうございました!

東京大学のお客様64

400

2017/1/8撮影

今回の担当営業マン:中谷 浩祐(ナカタニ コウスケ)


Q.1店内の印象はいかがですか?

広くて、全体的に白く清潔感あふれる店内でした。

Q.2営業担当者の印象はいかがでしたか?

長い時間をかけて部屋決めを行いましたが、
その間ずっと辛抱強く対応して頂き良かったです。

Q3.お部屋を決めたときのポイントを教えてください。

部屋の広さ、大学までのキョリ、家賃


——ご成約ありがとうございました!